Groen is poen

Milieubewust zijn is de geiten wollen sokken-fase al lang ontgroeid, wil dit komische filmpje duidelijk maken. De nieuwe tijd is aan de eco warriors, bedrijven die duurzaamheid als vanzelfsprekend onderdeel van hun bedrijfsbeleid zien.

En geheel tegen het wijdverbreide misverstand in dat je daarvoor een flinke zak geld mee moet nemen, laat topman Stuart Rose van Marks & Spencer droog weten dat duurzaam ondernemen de nettowinst van het Britse concern met zo’n 15 miljoen heeft verhoogd. Het filmpje is een initiatief van The Prince’s Charities, een verbond tussen verschillende Engelse non-profitorganisaties.

Lees ook:Xinmao geeft strijd om gefuseerde Prysmian/Draka niet op
Lees ook:Kogel is voor Draka door de kerk – filmpje
Lees ook:Een duurzaam terras in één minuut (video)
Lees ook:Quick wins voor MKB opstap naar duurzaamheid (video)
Lees ook:Aan de slag met duurzaam verpakken

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.