Categorie: "Sociale Media"

NajaarsEvent #IndustrialSocialMedia bij Technische Unie: ‘Leer van de industrial winners’

‘Leer van de industrial winners’. Dat is de titel van het NajaarsEvent dat IndustrialSocialMedia op 28 november organiseert bij Technische Unie.

Centraal staan praktijkervaringen van bedrijven uit de industrie en techniek.

Vanuit hun eigen ervaring delen ze kennis over social media, zowel tijdens de presentaties als tijdens de workshops achteraf.

Geen social media is voor industriële bedrijven ook een bewuste keuze

Wel of geen social media? Bedrijven in de industrie en techniek stellen zichzelf regelmatig die vraag. Al dan niet ingegeven door de opmars van social media-platforms als Twitter, Linked en YouTube in technisch georiënteerde omgevingen.

‘Bedrijven moeten zich niet gek laten maken’, zegt industrial marketeer Jos Fleischeuer in een interview met IndustrialSocialMedia. ‘Laat anderen maar vinden dat je zonder de inzet van social media de boot mist.’

Breekplaatspecialist timmert aan de weg met social media

Zo’n 20 filmpjes staan er al op YouTube over verschillende onderwerpen met uiteenlopende invalshoeken; van corrosiebestendigheid, breekdetectie tot vervanging bij een onderhoudsstop. En alle internetvideo’s hebben één ding gemeen: ze gaan steeds over breekplaten en over de toepassing daarvan binnen de industrie.