Onexis host NajaarsEvent IndustrialSocialMedia

Onexis host op 17 november as. het NajaarsEvent van IndustrialSocialMedia, social mediaplatform voor de industrie en techniek. Deelnemers zijn te gast in Gouda waar tevens Rexel Nederland en Hagemeyer zijn gevestigd, brands die ook tot de Rexel-groep behoren.

Ook dit keer staat interactie en kennisdeling tussen de deelnemende bedrijven centraal. Deelnemers aan het event krijgen na afloop van de presentaties de gelegenheid om in break out sessies over een social media-uitdaging te discussiëren die direct aan een van de cases is gerelateerd.

ABB en Draka

De insteek van het NajaarsEvent is praktijkgericht. De geselecteerde cases die gepresenteerd worden, tonen aan dat door de gerichte inzet van social media in de praktijk significante resultaten geboekt kunnen worden. Een voorbeeld hiervan is Clixys, een door ABB en Draka ontwikkeld kliksysteem voor de utiliteitsbouw dat mede door social media succesvol in de markt gezet kon worden.

IndustrialSocialMedia

Het is voor de eerste keer dat een bijeenkomst van IndustrialSociaMedia door een bedrijf wordt gefaciliteerd. Onexis geeft hiermee de aftrap voor een activiteit die tot een traditie moet uitgroeien.

Onexis is een technisch dienstverlener die elektrotechnische materialen levert aan industriële klanten. Juist vanwege die specifieke focus op de industrie heeft het bedrijf er bewust voor gekozen het NaJaarsEvent van IndustrialSocialMedia te faciliteren. ‘We onderstrepen hiermee het belang van de inzet van social media in binnen industriële bedrijven’, vertelt Theo Schiebroek desgevraagd.

Beaujolais

De datum voor het NajaarsEvent is niet bij toeval gekozen. Die dag arriveert namelijk de Beaujolais in Nederland. Behalve dat de gastvrije ontvangst op het Rexel-kantoor passend gepaard gaat met een glaasje, wacht deelnemers na afloop de aangename verrassing dat ze een fles Beaujolais als attentie mee naar huis krijgen.

Aanmelding kan via de website van IndustrialSocialMedia.

Lees ook:NajaarsEvent #IndustrialSocialMedia bij Technische Unie: ‘Leer van de industrial winners’
Lees ook:Heembouw wint eerste IndustrialSocialMedia Award
Lees ook:Industrie strijdt om 1e IndustrialSocialMedia Award
Lees ook:Industrie voedingsbodem voor social media
Lees ook:Praktisch seminar helpt industrie op weg met social media

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.