DPD en Superdirect.com starten geautomatiseerd afhaalpunt pakketten

Logistiek dienstverlener DPD heeft samen met Superdirect.com een nieuw distributieconcept ontwikkeld waardoor consumenten online hun boodschappen kunnen bestellen en afhalen bij een geautomatiseerd afgiftepunt.

Dit bericht Transport Online.

Als pilot is het eerste Superdirect-punt inmiddels in Eindhoven geopend.

Groei online-verkopen
De groei zit flink in online-verkopen en daarmee in het aantal pakketzendingen naar particuliere adressen waar niet altijd iemand thuis is, toeneemt. ‘Om de klanten van onze klanten beter van dienst te kunnen zijn, ontwikkelen we continu diensten waardoor mensen zelf te kunnen beslissen waar en wanneer bestellingen worden bezorgd’, zei  marketing & sales director Robert van Straaten tegen Transport Online. ‘De samenwerking met Superdirect.com past in deze strategie.’

Eerder al kwam DPD met een nieuwe dienst Predict waarbij de ontvanger proactief wordt geïnformeerd over de geplande bezorgdag, inclusief tijdvak. De ontvanger kan eventueel een ander bezorgmoment afspreken.

Fotocredits: Brabants Dagblad

Lees ook:HEMA opent apart DC voor internetbestellingen
Lees ook:Sterke omzetgroei VanderLande Industries
Lees ook:Online bestellingen dezelfde dag bezorgd krijgen
Lees ook:Installateurs bestellen steeds meer online
Lees ook:Quel lanceert Products4Industry.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.