Geoliede logistiek voorwaarde continuiteït productie

In no time een product met een lange levertijd leveren dat ook nog eens uit Frankrijk moest komen. Dat lukte de afdeling klantenservice van HITMA Filtratie door een goed geoliede logistiek.

‘Een klant belde, de planningsafdeling had bij het bestellen van een product een inschattingsfout gemaakt. Om te voorkomen dat de productie stil zou komen te liggen, zou de order zo spoedig mogelijk geleverd moeten worden’, zegt Patrick de Haan op het bedrijfsblog.

‘Een ware uitdaging’, stelt hij. ‘De afgesproken levertijd was nog weken weg. Bovendien ging het om een product met een relatief lange levertijd dat ook nog eens uit Frankrijk moest komen. We zijn er direct achter aan gegaan en hebben het voor elkaar gekregen dat we de klant heel snel konden leveren.’

Met deze service onderscheiden HITMA UltraPure en HITMA Filtratie zich van andere aanbieders, zegt De Haan. ‘Bovendien beschikken we ook nog eens over een gedegen marktkennis en veel technische product know how. Mede om die meerwaarde kiezen bedrijven voor ons. En als ze eenmaal kennis hebben gemaakt met onze drive en flexibele inzet is dat vaak een relatie voor jaren.’

Lees ook:Social media zetten Filtratiespecialist op de kaart
Lees ook:Lagere filterkosten tijdens productie
Lees ook:Staalprijzen stijgen door overstromingen
Lees ook:Win een iPad met wedstrijd HITMA Filtratie en 3M
Lees ook:Training ‘Pneumatische Procesinstrumentatie’ op herhaling (video)

Eén reactie op “Geoliede logistiek voorwaarde continuiteït productie

  1. Jeremy Bierma

    Goed stuk, klant is koning. Kwaliteit mag geen doel op zich zijn. Iets extra’s doen om de klantrelatie aan te gaan of te verbeteren is naar mijn mening goud waard.

      /  

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.