Twitter biedt industrie meerwaarde

Social media is voor de industrie nog geen gemeengoed. Maar langzamerhand beginnen steeds meer industriële toeleveranciers wel de voordelen van Twitter te ontdekken.

Jan Willem Kaaijk van het gelijknamige bedrijf voor metaalbewerking vindt een van de pluspunten dat klanten gericht over het bedrijf en nieuwe ontwikkelingen geïnformeerd kunnen worden.

Voor Topfinish, leverancier van polijst- en slijpapparatuur, is Twitter een medium om het bedrijf op internet een gezicht te geven. Tebumo CNC-Verspaning wil via Twitter wat meer naamsbekendheid opbouwen.

Alle drie de toeleveranciers denken bewust na hoe ze Twitter optimaal kunnen inzetten. Topfinish informeert volgers op een ongedwongen manier over producten en diensten, vertelt Marjet Verhoef.

Tebumo bouwt aan een netwerk. ‘Als je mensen volgt, gaan anderen je ook volgen. Zo kan je netwerk giga worden’, zegt Jos Louwhoff van het bedrijf. Voor Kaaijk Metaalbewerking wordt het makkelijker om contacten te onderhouden. ‘Juist als een klein bedrijf moet je het daarvan hebben’, aldus Jan Willem Kaaijk.

Draagt sociale media bij aan uw bedrijfsdoelstellingen?

Bekijk resultaten

Loading ... Loading ...

Lees ook:Kaaijk Metaalbewerking haalt via social media orders binnen
Lees ook:Industrie zet met social media concurrentie op achterstand
Lees ook:Twitter voor industrie basis voor samenwerking
Lees ook:IHC Merwede en Kaaijk Metaalbewerking Beste Leerbedrijf van Randstad
Lees ook:Breekplaatspecialist timmert aan de weg met social media

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.